بوکان ماساژ

ارائه انواع ماساژ حرفه ای , حجامت , بادکش , tatoo و غیره توسط آقا و بانو

ارائه انواع ماساژ حرفه ای , حجامت , بادکش , tatoo و غیره توسط آقا و بانو

بوکان ماساژ

موثرترین راه برای رسیدن به اوج آرامش و لذت و بهترین مکمل درمانی ماساژ است.
بهترین و موثرترین روش برای رفع بیماری ها و ناتوانی های جسمی و جنسی ماساژ میباشد.

با ما بهترین ها را تجربه کنید

ماساژ حرفه ای
حجامت حرفه ای و بهداشتی
تتو

تکنیک‌های ماساژ برای حفظ جوانی و شادابی پوست

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ق.ظ

ماسک موز
۲ عدد موز را رنده کرده با ۲ قاشق عسل و ۲ قاشق ماست به مدت نیم ساعت روی پوستتان ماساژ دهید. این ماسک شفاف‌کننده بوده و در دراز مدت لکه‌های پوستی را برطرف می‌کند.
ماسک هلو
یک هلو را رنده کرده و با ۵۰ گرم ماست مثل یک کرم روی پوستتان (صورت ) بمالید. ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بشویید. مالیدن این ماسک به صورت روزانه به پوست صورت موجب می‌شود تا پوست شما خشک نشود. این ماسک تقویت‌کننده است و به ماهیچه‌ها استحکام می‌بخشد.
ماسک خیار
یک عدد خیار را رنده کنید و با نعناع تازه کوبیده شده و یک قاشق چای‌خوری آبلیموی تازه و یک عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست صورتتان بمالید. این ماسک به دلیل دارا بودن خیار و نعناع نقش مهمی درکاهش التهابات پوستی دارد. نعناع می‌تواند از اثرات نامطلوب گرمای روی پوست بکاهد.
ماسک آناناس
آب آناناس را گرفته و روی صورتتان بمالید و ۱۰ دقیقه ماساژ دهید. پس از ۵ دقیقه صورتتان را بشویید. آب آناناس تقویت‌ کننده ماهیچه‌های صورت است. خاصیت آرام‌ سازی داشته و از خستگی پوست جلوگیری می‌کند. برای صاف و براق شدن پوست ۶۰ گرم آناناس را آب گرفته و با ۶۰ گرم پودر مغز بادام شیرین مخلوط کنید و به مدت ۱۵ دقیقه روی صورتتان بمالید.
2 - موثرترین و بهترین ماسک ها برای روشن تر شدن پوست . . . :
ماسک خانگی با لیمو، گوجه فرنگی و خیار
این درمان را با ترکیب آب لیمو، آب گوجه فرنگی و آب خیار شروع کنید. این مواد را آنقدر با هم مخلوط کنید تا به ماده ای چسبناک تبدیل شوند. وقتی این ماده چسبناک آماده شد، آن را به صورت خود و یا هر قسمتی از پوستتان که قصد دارید روشن شود، بمالید و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود. وقتی خشک شد آن را با آب بشویید و به صورت ضربه ای آن قسمت را خشک نمایید. با این کار پوست شما برای همیشه روشن تر و سفید تر می شود. (در صورت حساسیت به آب گوجه فرنگی از آبلیمو و آب خیار به تنهایی استفاده کنید)
——————
ماسک خانگی با پرتقال و شیر
پس از این که از خوردن یک پرتقال لذت بردید، پوستهای آن را دور نیندازید! آنها را نگه دارید و درآفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شوند و سپس آنها را به پودری نرم تبدیل کنید. بعد مقداری شیربه آن اضافه کنید تا به مایعی چسبناک تبدیل شود. این مایع چسبناک را به قسمت هایی از پوست که دوست دارید درمان شود بمالید و منتظر بمانید تا خشک شود. سپس با آب ولرم پوست خود را بشویید و آن را به صورت ضربه ای با دستمالی خشک نمایید.
——————
ماسک خانگی با بادام و عسل
یک مشت بادام بردارید و آن را یک شب در آب بخیسانید. صبح بادامها را از آب بیرون آورید و پوست شان را جدا کرده و پودری کنید. سپس کمی عسل به آن ها اضافه و با هم مخلوط کنید. این مایع چسبناک را حداقل دو بار در هفته به پوست خود بمالید تا به پوستی زیبا و صورتی شفاف و روشن که همیشه آرزویش را داشتید برسید.
——————
ماسک خانگی با آرد نخود، شیر، آبلیمو و زردچوبه
آرد نخود یکی از محصولاتی است که به روشنایی پوست کمک می کند و شما می توانید به عنوان محصولی بی خطر برای روشن کردن پوست خود از آن استفاده کنید. مقداری آرد نخود را با کمی زردچوبه، مقداری شیر و مقداری آبلیمو مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا به ماده ای چسبناک تبدیل شود. بعد آن را روی پوست خود بمالید و منتظر شوید تا خشک شود. سپس آن را بشویید.
——————
ماسک خانگی با سیب زمینی
سیب زمینی علاوه بر مصارف خوراکی، برای پوست نیز بسیار مفید است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک سیب زمینی را برش دهید و آن را هر روز به صورت خود بمالید. با این کار پوستی سفید تر و روشن تر خواهید داشت. همچنین می توانید سیب زمینی را رنده کرده و آن را به صورت تفاله در آورید و آب خالص آن را برای روشن سازی پوست تان، مورد استفاده قرار دهید. برای از بین بردن هرگونه لک و قرمزی روی پوست نیز، می توان از سیب زمینی استفاده کرد. سیب زمینی برای از بین بردن تیرگی دور چشم با همین روش نیز مؤثر است.
3 - ماسک های مفید برای پوست های آفتاب سوخته ... :
ما دو ماسک ماست و کدو حلوایی را برای پوستهای آفتاب سوخته معرفی میکنیم.
1 - ماسک ماست : این ماسک تسکین‌دهنده پوست‌های حساس و ملتهب است. یک پیمانه ماست ساده را روی پوست خشک و تمیز بمالید. ۲۰-۱۵ دقیقه صبر کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید. اسید لاکتیک ماست به تسکین پوست و رفع التهاب آن کمک می‌کند.در صورتی که مدتی طولانی در آفتاب بوده‌اید، ۲ قاشق چای‌خوری آلوئه‌ورا برای احساس خنکی بیش‌تر به ماست اضافه کنید.
۲ - ماسک کدوحلوایی
۲ قاشق چای‌خوری پوره کدوحلوایی را با ۲ قاشق چای‌خوری عسل و ¼ قاشق چای‌خوری خامه سفت که خوب هم زده‌اید، مخلوط کنید. مواد را به صورت خمیری سفت روی پوست خشک و تمیز بمالید. قبل از شستن با آب گرم، ۱۰ دقیقه صبر کنید.ویتامین آ کدوحلوایی خاصیت درمانی داشته و به بهبود بافت و پوست تحریک شده کمک می‌کند.
4 - آموزش ساخت ماسک های ضد چروک ... :
بسیاری از مواد ضد چروک پوست را می توان با وسایل ساده ای در منزل تهیه کرد.
ما ۴ روش مختلف برای تهیه کرم های ضد چروک خانگی را برایتان بیان می کنیم:

۱ - ابتدا یک فنجان فندق را داخل ظرفی می ریزیم. سپس یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا به آن اضافه کرده و سپس هم می زنیم. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و سه قطره روغن اسانس اسطوخودوس را به مواد اضافه کرده و آنها را خوب هم می زنیم. این ترکیب آماده است. می توانید داخل ظرفی قرار داده و داخل یخچال بگذارید.
جوش شیرین کمک می کند تا لکه های پوستی تان بهبود یابد و ژل آلوئه ورا سبب مرطوب شدن پوست شده و آن را در برابر آسیب ها محافظت می کند.
۲ - برای تهیه این کرم ضدچروک خانگی ۳۰ گرم موم زنبور عسل، ۶۰ گرم روغن زیتون و ۳۰ گرم ژل گیاه آلوئه ورا مورد نیاز است. ابتدا موم زنبورعسل آماده beeswax را روی حرارت ذوب می کنیم. هنگامی که ذوب شد، آن را داخل مخلوط کن می ریزیم و به آن روغن زیتون اضافه می کنیم. آنها را خوب مخلوط می کنیم و برای یک دقیقه می گذاریم تا با مخلوط کن خوب مخلوط شود. سپس ژل گیاه آلوئه ورا ( ماده لزج وسط گیاه ) را به مواد اضافه می کنیم. دوباره مخلوط کن را برای دو دقیقه روشن می کنیم. حدود سه تا پنج قطره روغن گل رز را به مواد اضافه کرده و دوباره با مخلوط کن آنها را ترکیب می کنیم. این کرم آماده است.
این مواد را داخل ظرفی ریخته و آن را داخل یخچال نگهداری کنید.
روغن گل رز باعث می شود تا پوست دوباره رطوبت از دست رفته اش را به دست آورد. می توانید از این کرم برای شادابی پوستتان استفاده کنید. این کرم برای دور چشم نیز بسیار مناسب است.
۳ - تمامی مواد زیر را داخل مخلوط کن ریخته و کاملا هم بزنید تا ترکیبی صاف و یکدست به دست آید:
دو عدد خیار، نصف پیمانه آواکادو، ۳ تا ۴ برگ نعنا تازه، نصف پیمانه روغن بادام و یک فنجان آب جوشیده سرد را مخلوط می کنیم. این ترکیب را کاملا روی پوست صورت به خصوص قسمت های چروک شده مالیده و برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر می کنیم. سپس آن را می شوییم. اگر حداقل ۳ تا ۴ روز این کار را انجام دهید، پوست شادابی خواهید داشت.
۴ - یک عدد موز را درون ظرفی ریخته و کاملا آن را له کنید تا حالت کرمی شکل شود. یک قاشق غذاخوری آب نارگیل را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم. این مخلوط را داخل یخچال نگه دارید تا موزها تازه بمانند و از اکسید شدن آنها جلوگیری شود. این کرم را هر شب برای مدت ۱۵ دقیقه روی صورتتان قرار داده و سپس آن را بشویید تا پوستتان شاداب شود.
نکته :
توجه داشته باشید که برای نگهداری باقیمانده مخلوط ها ( کرم های خانگی ) فوق، آنها را حتما درون یخچال بگذارید تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود.
5 - چه ماسک هایی برای چروک دور لب ها مفید هستند .... :
پیر شدن پوست، روندی طبیعی است که با افزایش سن و کم شدن کلاژن پوست مرتبط است؛ اما نوع پوست افراد و مسائل ژنتیکی، عواملی مانند اشعه‌های مضر آفتاب، دخانیات و خشکی پوست نیز می‌توانند در تشدید و تسریع آن نقش داشته باشند.‌هرچه پوست خشک یا به عبارت صحیح‌تر، کم‌آب‌تر باشد، بروز چروک‌ها هم بیشتر دیده می‌شود. برعکس در افرادی که پوست‌شان قوام، رطوبت و آب بیشتری دارد و به اصطلاح پوست چرب‌تری دارند، کمتر و دیرتر دچار چروک دور لب هستند.
از دیگر عوامل ایجاد و تشدیدکننده چروک دور لب، تغذیه نامناسب است. کسانی که کمتر آب، مایعات، میوه و سبزیجات مصرف می‌کنند، بیشتر در معرض بروز چروک هستند.
بروز این چروک‌ها به شکل و فرمی که لب‌ها بیشتر به خود می‌گیرند، نیز بستگی دارد. افرادی که سیگار یا قلیان می‌کشند، به علت حالت خاصی که برای پک زدن به لب‌های خود می‌دهند، برای ایجاد چروک لب مستعدتر هستند.
برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک می‌توان با روش‌های مختلفی که کلاژن‌سازی پوست تحریک می‌شود، این مشکل را رفع کرد. خوردن میوه و سبزی و البته غذاهای حاوی امگا۳، آنتی‌اکسیدان و ویتامین E در تقویت و میزان کلاژن‌سازی نقش موثری دارد.
همچنین استفاده از ضدآفتاب در طول سال مانع تخریب این نواحی توسط اشعه‌های مضر UV می‌شود.
مصرف نکردن سیگار و دخانیات نیز بسیار موثر است، اما درمان خانگی نیز از جمله روش‌های بسیار کم‌هزینه و ارزان‌قیمت با تاثیر بسیار زیاد است که می‌تواند نقش قابل توجهی در کاهش این چروک‌ها ایفا کند.‌_ یکی از ساده‌ترین روش‌ها این است که هر شب قبل از رفتن به رختخواب اطراف دهان را با روغن نارگیل ماساژ دهید.‌
_ سفیده تخم‌مرغ سرشار از ویتامین و پروتئین است و استفاده از آن پوست را سفت کرده و به کاهش چین و چروک کمک می‌کند، بنابراین هر چند بار سفیده تخم‌مرغ را اطراف لب‌ها بمالید و پس از خشک شدن بشویید.
_ مخلوطی از پوره موز و کمی عسل تهیه کنید و آن را روی خط‌ها بمالید و پس از چند دقیقه بشویید. موز سبب جوان‌سازی پوست می‌شود.‌ می‌توانید قاشق ماست، یک قاشق آبلیموی تازه و یک قاشق عسل را با هم ترکیب کرده و ماسکی تهیه کنید.
_ برای افزایش تاثیر این ماسک چند عدد کپسول ویتامین‌E نیز به آن اضافه کنید و آن را روی قسمت‌های پرچین و چروک زده و ۱۵ دقیقه بعد پوست خود را بشویید.
_ همچنین انجام ورزش‌های لب مانند درآوردن زبان، حرکت دادن لب‌ها به سمت چپ و راست صورت و تکرار کردن حروف صدادار برای پیشگیری و درمان چین و چروک دور دهان موثر است
  • yusef goli

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی